sobota, 3 stycznia 2015

Świątecznie i informacyjnie

Hejjj !
No więc cóż mogę powiedzieć , po pierwsze przepraszam . Miałam dodać  świąteczny rozdział , jednak nie napisałam jeszcze końcówki ! A już to wyjaśniam ...
Praktycznie od 19 Grudnia byłam chora i miałam ostrą anginę ropną  . Po prostu  nie mogłam nic mapisać do 27 Grudnia . W tamtym  momencie miałam  połowę . A teraz  3/4 . Tak więc  teraz wasza decyzja : mam wstawić to ŚWIĄTECZNE opowiadanie w ciągu 2-ch dni czy może lepiej go wogule nie wstawiać , ponieważ to już po Świętach ??

A teraz przyjemniejsza część , czyli życzenia świąteczno-noworoczne . Nie myślcie że o was zapomniałam !

Tak więc ...  Chcę wam życzyć wszystkiego co tylko mogę ! Mam nadzieję że prezenty przypasował , a sylwester był huczny i nabraliście sił na 2015 rok ! Wiele uśmiechu , radości , miłości , przyjaźni , i anielskiej cierpliwości do moich opowiadań :*

Pozdrawiam wszystkie moje blogowe przyjaciółki a w szczególnoście Gadułe , z którą w tym roku jeszcze bardziej się zaprzyjaźniłam .

Wszystkiego co najlepsze ,
czekająca na lepszy 2015 ,
Paula :*

5 komentarzy:

  1. Siemaneczko, Aniołęczku :*
    A więc, ja ci teraz powiem, parę słów, najpierw może to, że MASZ MI WSTAWIĆ TEN ŚWIĄTECZNY ROZDZIAŁ! BO CZEKAM NA NIEGO Z NIECIERPLIWOŚCIĄ. Kocham Twoje rozdziały jak nie wiem co i na pewno ten będzie cudowny i gówno mnie obchodzi, że już po świętach. Można Świętować każdego dnia Co nie?! :D
    Ja czekam z niecierpliwością, mam nadzieję, że dodasz, wiesz - Może być nawet dziś. :D

    Ouuuuu <3
    Kochanie, dziękuję za te wspaniałe Życzenia :*
    Ty też masz pozdrowionka, ode mnie i jeszcze jednej pewnej osoby (domyśl się jakiej :D )
    A co do tej anielskiej cierpliwości, to ja ja mam i zawsze do ciebie będę miała (chyba) :D

    No nic, to chyba tyle. :D
    Sorry, że tak krótko, ale piszę na blogu :D

    Twoja Wierna Fanka I Przyjaciółka <3
    Gaduła;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na ten świątęczny rozdział z niecierpliwością / madzialenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak późno komentuje...
    Ah.. Dziękujemy za życzenia : ) Piszę w liczbie mnogiej dla leni, którym nie chce się pisać komentarza, a uwielbiają twój blog xD A więc życzymy Ci dużo weny i czytelników, ale też szczęścia i dużo radości. Nic nie szkodzi, że nie wstawiłaś opowiadania, które oczywiście chcemy, nie twoja wina, że byłaś chora. Postaraj się je dokończyć i dawaj szybciutko na bloga : ) /M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstawiaj, wstawiaj kochana ! :*
    Coraz mniej blogów już o peddie, i ogólnie o HoA , więc nie ma czasu na myślenie, pisać, pisać, i pisać :D
    Ja też życzę Tobie wszystkiego wspaniałego w naszym nowym 2015 roku ! <3
    Czekam na świąteczne opowiadanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wstawiaj proszę . Zyczę w tym roku dużo radośći i miłości i żebyś spełnia Twoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń