wtorek, 25 lutego 2014

Rozdział 2 - Jest 7.55 a ten debil stoi tu i wgapia się we mnie ze śmiechem !

*Patricia*

Ukratkiem mojego ucha usłyszałam dźwięk budzika i wyłączyłam go z osłabioną jeszcze siłą .
Kiedy już wygramoliłam się z pod kołdry zauważyłam że Joy już nie ma , po czym spojrzałam na zegarek i wywróciłam oczami - ach ta Joy ..... - powiedziałam sobie w myślach po czym włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam muzykę
W pewnym momencie spojrząłam na telefon i "dosłownie" zerwałam się z łóżka . Była 7.30 !
Byłam jeszcze w pidżamie a wszyscy pewnie już poszli ! (chociaż to i z jednej skunksowej rzeczywistości OK ) Zaczęłam wkładać mundurek i popędziłam do łazienki . Nałożyłam szybki makijaż i ciemną szminkę . Przez chwile wchałam się nad wyborem kurtki....ale przecież nie będę tchórzem ! Zawsze ją mam włożyłam ją szybkim ruchem , chwyciłam torbę i właśnie miałam wchodzić do salonu kiedy czołowo zderzyłam się z Miller'em . Instynktownie zapyskowałam .
-Uważaj jak łazisz baranie !
-Siemka Gaduło ! -  i zrobił jeden z tych jaksze "cool" uśmieszków (oczywiście sarkazm ! )
-Pa skunksie
I kiedy już byłam pewna że właśnie idzie do szkoły isiadł koło mnie ! A niech to licho ! To moje wieczne nieszczęście !
Kiedy zjadła <a raczej pożerałam z tępem Alfie'go ! > wyszłam z jadalni  nie zważając na skunksa i pobiegłam do szkoły łapiąc moje pierwsze lepsze buty .Niestety kiedy w nich biegłam potknęłam się o krawężnik i z hukiem spadłam na beton . Zobaczyłam jak wyglądam , spojrzałam na zegarek i sprubowałam wstać .
Wtedy z nikąd zjawił się ON wyślałam że zaraz wybychnie ! Jest 7.55 a ten debil stoi tu i wgapia się we mnie ze śmiechem !
-No wiesz co ! ty to naprawde umiesz sobie robić krzywdę ! Ujdziesz dwa kroki i od razu pruwójesz się zabić ! - po czym zaczął się śmiać
-Możesz się przymknąć ?!? I może pójdziesz już do szkoły żebyś się nie spóźnił blondasku! - próbowałam go rozzłościć lae on jakby nie wzruszony dodał
- I co ? ty teraz masz zamiar siedzieć na krawężniku do końca życia i czekać na rycerza ?
I  w tej chwili nie wytrzyłam , nerwy mi puściły i .... stało się coś okropnego ....


Hej wam !  Przepraszam za tę nieobecność ! teraz już  opowiadania będą częściej !dzisiaj krótkie opowiadanie , haha ! Patricia jest zajebista ! Musiałam to napisać !  Takto by mieli tylko nudny dzień w szkole i kare .... a takto hahha
Jesteście ciekawi co Patricia zrobiła ? Podpowiedź - Aućććć
 Do zobaczeina niedługo !


BARDZO PROSZĘ ANONIMY O PODPISYWANIE SIĘ NP . / Pola 
I JEŚLI KTOŚ MOŻE TO PROSZĘ NIE Z ANONIMA ! 

dziękuje :*

2 komentarze:

  1. Nareszcie dodalas. Myslalam ze sie nie doczekam. Rozdzial wspanialy, troche krotki ale super. Jestem ciekawa co sie stanie ale mam podejzenia ze ona go wywroci. Ale... mam nadzieje ze szybko dodasz nexta.
    Gaduła;**
    P.S - sorki ze z anonima ale inaczej nie moge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z powyzszym komentarzem. Rozdzial super i mam nadzieje ze szybko bedzie next bo nie moge sie doczekac.
    ~Yacker

    OdpowiedzUsuń