niedziela, 2 lutego 2014

Rozdział 1 - Gaduła - to fajnie brzmi ! - 2/2 cześć

~Eddie~
Czy ta jej kurtka to taki skarb ?!? No OK , podniosłem zawiesiłem i wszedłem do salonu za wszystkimi .
-Witajcie , jestem Eddie Miller , będę tu mieszkał i jestem z Ameryki .
-O jak fajnie ! - usłyszałem głos jasnej blondynki - też jestem z Ameryki , Nina - przedstawiła się po czym podała mi rękę .
A później każdy po kolei wstawał i mi się przedstawiał : 
-Mara - powiedziała dziewczyna , po czym wsadziła  nos z powrotem w książkę .
-Jerome - powiedział wysoki chłopak który zaczął właśnie poprawiać fryzurę .
-Joy - powiedziała brunetka po czym bardzo miło się uśmiechnęła i spojrzała w swojego smartfona .
-Fabian - powiedział brunet kiwając w moją stronę po  czym z powrotem chwycił długopis i zaczął pisać najprawdopodobniej  wypracowanie .
-Amber - powiedziała słodka blondyna po czym zapiszczała spoglądając na swój laptop - wyprzedaż w H&M !
-Alfie - powiedział ciemno skóry chłopak po czym zaczął się dziwnie patrzeć na moje czerwone spodnie - K-k-k-kosmita !
Przejrzałem wszystkich ale jedna osóbka mi się nie przedsawiła
-Patricio przedstaw się , proszę - powiedziała miło Trudy
Dziewczyna westchnęła , widziałem w jej ciemnych oczach jedynie zło wrogość , gniew , niecheć i chłód .
-Witam cię bardzo ! Jestem Patricia i uwielbiam nowych ! - powiedziała to z takim sarkazmem że aż zaniemówiłem , a ja myślałem że to ja mam talent !
-Patricio ! - Fabian obleciał ją wzrokiem
-No co ? Prawdy chcesz ? To proszę ! Patricia , nienawidzę nowych a zwłaszcza Amerykanów , zwłaszcza tych krórzy czepiają się nie swoich rzeczy !
Odnalazłem wreszcie struny głosowe
-Kobieto , musisz się o wszystko czepiać ! Nie boja wina że wtglądała tak samo jak moja ! -wybuchnąłem
Widziałem teraz w jej oczach , wpatrywała się w moją kurtkę jakbym jej ją ukradł !
- No przecież ci jej nie ukradłem ! - powiedziałem i to ona teraz zmieniła wzrok - ta sama firma
Popatrzyłem na nią , ale nie potrafiłem patrzeć w te jej brązowe oczy ... ten mróz ....
-No Eddie , może usiądziesz ? - powiedziała z zakłopotaniem Trudy - O proszę masz miejsce koło Patrici
Obydwoje popatrzyliśmy na nią jak na wariatkę , a potem ona papatrzyła na mnie i .. znów ten mróz ... Po chwili wszedł Victor (jak się później okazało)
-Rozpiska pokoi ! góra . 1#Nina , Amber , Mara   2# Patricia , Joy Dół 1# Alfie Jerome #2 Fabian , Edison - popatrzył na mnie - widze że nowy , tylko bez gierek !
 Wyszedł .
Przez obiad poznałem wszystkich dokładniej , a Fabian niej nawet OK
Jedynie jedna dziewczyna nic nie mówiła
-A ty co gaduło ? Najpierw gadasz i gadasz - pokazałem palcami bla bla bla - a później zamilkasz ?
-Jak tyś mnie nazwał ? Z- o - oł widziałeż teraz rządze zemsty ! - Zamorduje cię ty skunksie !!
-No co pasuje do ciebie , ej skunske ?!?
-Tak , skunksie !
 Kiedy wieczorej wiedziałem w pokoju pochwaliłem sie , nowy wróg dopiero po godzinie ! Nowy rekord ! No i -Gaduła-to fajnie brzmi ! 


Hej ! Przepraszam że nie dodałam wcześniej ! Najpierw ,mi się nie chciało a później komp się zepsuł :/ 
PS. Bardzo bym prosiła żeby komętarzy nie dodawały same anonimy i to ta sama osoba bo nie wiem kiedy będzie next i nie będę tego pisać ! Bardzo proszę , jedna osoba jeden komętarz .

6 komentarzy:

  1. Zajebisty! Ale krótki i to bardzo!! Kiedy next???
    Czekam z niecierpliwością.
    Gaduła;*

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, WOW i jeszcze raz WOW!

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM ----------------------> http://everything-anything-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! No kiedy next juz minelo 12 dni. DWANASCIE!!! DAWAJ NEXTA!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdzial. Nje dawno trafilam na tego bloga i musze przyznac jest super.
    A co do rozdzialow to sa super ale troche nie czytelne przez ta czcionke. Ale to nic, czekam na nexta.
    ~Yacker

    OdpowiedzUsuń