poniedziałek, 19 maja 2014

Rozdział 15 - Patricia ! Przepraszam ! Nie wiem co powiedziałem , ale żałuje

*Eddie*
Powolnym ruchem , zapukałem w drzwi . Cisza . Zapukałem szybciej , tym razem głośniej . Cisza .
Pociągnąłem za klamkę . Zamknięte . Postanowiłem nie odpuszczać .
- Patricia ! - zacząłem krzyczeć , nie obchodziło mnie czy zbierze się tu tłum . - Wiem że tam jesteś . Otwórz !
Jednak dalej nikt nie odpowiadał , usłyszałem tylko jeden cichy kaszel , na jednym wdechu . Tak jakby ktoś bał się poruszyć .
- Patricia ! Przepraszam ! Nie wiem co powiedziałem , ale żałuje . Chciałbym się tylko dowiedzieć CO powiedziałem źle . Przecież wiesz  że się droczyłem .


W tym momencie usłyszałem cichy dźwięk i pociągnąłem za klamkę . Drzwi były otwarte . Na łóżku siedziała dziewczyna , patrząca w okno z  nieobecnym wzrokiem  . Powoli do niej podeszłem . Siedziała odwrócona , tak że nie widziałem jej wyrazu twarzy .
- I po co tu jesteś ? - niespodziewanie , odezwała się cicho .
- Ponieważ , nie wiem co zrobiłem . Przecież wiesz że z tym jedzeniem to się z tobą droczyłem.
- Wiem .
- Więc nie rozu..... - już miałem ją zapytać , kiedy ona odwróciła się do mnie .
Jej oczy były zaczerwienione , i widać było że czarny tusz , rozlany na jej twarzy , został wytarty .
Usiadłem powoli obok niej . Nie kazała się odsuwać . Jedynie jęknęła .
- Więc skoro wiesz , to co powiedziałem ?
- W sumie NIC . W końcu nie wiedziałeś ....
- Ale...
- Eh , no bo moja mama umarła kiedy byłam mała .... - w tym momencie po policzku spłynęła jej łza .
Teraz już wszystko rozumiałem . Wtedy kiedy powiedziałem że poskarży się mamie ...
Palant ze mnie .
- Przepraszam , naprawde nie wiedziałam .
- Wiem .
Powili ją przytuliłem , nie protestowała .
I wtedy poczułem , że , muszę do niej coś czuć .... to byłoby nie realne gdyby to nie było "nic" .





Hej ! Jak wam się podobało . Sorki że musieliście tyle czekać . Ale od 2 miesięcy trenuje pływanie , więc mam teraz nagrawdę mało czasu :P Jeżdżę 3-4 razy w tygodniu ....
No ale o was nie zapomnę :*
Heh akcja się rozkręca :)

Dodatkowo myślę że opowiadanie raz w tygodniu , na pewno będzie  :)

Pozdrowionka

~Pola~

9 komentarzy:

  1. Boski tylko gdzie calus oh jak ja kocham peddie rozdzial ciekawy tylko czemu taki krutki nie trac weny bo jestes genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham peddie kocham ten blog kocham ciebie i twoje opowiadania o peedie oby tak dalej... by mona

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww :*
    Rozpaczam, że taki krótki c:
    Tak, akcja się już zaczyna rozkręcać i bardzo się z tego cieszę :*
    Ten przytulas Peddie na końcu (*_____*)
    Patricia miała ciężkie dzieciństwo- cóż dziwnego, że teraz taka jest
    Raz w tygodniu? Już nie mogę się doczekać :*
    XOXOXO

    Chochliczek :***

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bedzie Peddie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejcia kochanna;**
    Przepraszam, że dopiero teraz, ale doznałam małej kontuzji i mnie strasznie noga boli i w ogóle nie mogę za bardzo się ruszać. I nie miałam kiedy zajrzeć. Ale już jestem i obiecuję, że będę od teraz codziennie.
    Wiem jak to jest mieć te treningi ja mam codziennie do 19. I weź tu pisz rozdziały jak jeszcze do szkoły nauka.
    Dobra ale teraz co do rozdziału;
    Płacze, ja płaczesz ty, płacze cały świat, że taki krótki był.
    Ale za to zajebisty;**
    kocham ciebie, kocham rozdział, kocham peddie!
    Ooooooo... Przytulas! Słodko;***
    Szkoda mi Patricii. No ale. Eddie słodziak darł się by do niej się dostać.
    I w ogóle takie słodziaki z nich<333
    Czekam na nexta! ;***
    Twój anonimek;**
    (Gaduła)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next to jest takie wciagajace opowiadania boskie ale juz dlugo nie piszesz a ja tu jestem dwa razy dziennie i smutno bo nexta nie ma -gadula♥

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę że pojawi się dzisiaj wieczorem :) Mam już większą część napisaną , ale w ciąż nie mogęjakoś dokończyć końcuwki .
    PS . a widzę że masz konto :)
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby byl dzisiaj nie moge sie doczekac moje kochane peddie aww ciekawe o czym nedzie i czy dlugi bo chce sie zaczytac heh - gadula♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy next napisz go dzisiaj bo strasznie dlugo juz czekam

    OdpowiedzUsuń