wtorek, 5 sierpnia 2014

Rozdział 20 - "Misja - Zeswatać Peddie " part 5/6 - Nierozumiejące wyznania

 *Patricia*
Dobra . Ja wyraźnie nie wiedziałam o co tu chodzi ? Chwile stałam jak  głupia , by po chwili obejrzeć  się za siebie , i zdecydować , że razem z Eddie’m zwariowaliśmy . No właśnie MY . On wyglądał na jeszcze bardziej  zdziwionego niż ja . Wyraźnie nie miał pojęcia co przed chwilą się stało .
W tej chwili przypomniałam sobie wszystko co związane z Sibuną ,pamiętam , że kiedy dowiedziałam się , Że to ja jestem Bastet , przerwaliśmy wszelkie poszukiwania dalszych wskazówek … właściwie , czego my szukaliśmy ? Satet kazała nasz szukać wskazówek , ale czego ? Po co ?
I w tym momencie spełnił się koszmar .
- Patricio … powiedz mi , co się przed chwilą stało ?!? – Edzio się zdenerwował .
- No więc , Eddie … muszę ci coś powiedzieć … tono bo …. To była … ech … zresztą chodź ! – złapał go za rękę i zaczęłam prowadzić do pokoju Niny i Amber .
Oczywiście była już 01.00 , więc musieliśmy się skradać , aby Victor nie „dopadł” nas .
Zapukałam lekko do drzwi , aby po chwili usłyszeć ciche skrzypienie klamki . Weszłam i wciągnęłam < bosz , jak to brzmi ! ~Patricia>  Eddie’go do środka .
- Ludzie oszaleiście , przez was się nie wyś…- Amber zaczęła mówić , ale kiedy zaświeciła światło pisnęła cicho i obdarła nas wzrokiem od góry , do dołu .
W tej chwili zorientowałam się , że dalej trzymam Millera za rękę  . Kurde , zapomniłam . Momentalnie puściłam jego rękę i posłałam blondynce mordercze spojrzenie .
- Mamy , Peddie . Moja misja zawsze działa lalalallal…- w tej chwili Eddie zamknął usta Amber .
- Amber ! Przestań wariować  , my tu mamy naprawdę ważną sprawę – powiedział Skunks , po czym sam zastanowił się co powiedział – A tak , apropo  Patricio , po co mnie tu ciągniesz ?
- A no tak  . Nina ! Zbieramy Sibune ! EXPRESEM !
- Patricia ! -  obydwie dziewczyny ( czyt.Amber & Nina)  uciszały mnie .
-Sibu … co ?!? – Eddie nie wiedział o co mi chodzi , ale trudno musiał się dowiedzieć .
-Dziewczyny już ! Za 10 min . wszyscy u was .

*10 min. Później*

Strasznie stresowałam się tym co musze , za chwilkę oznajmić Sibunie i … Millerowi .
- No więc tak  . Wiem . Jest  tutaj Eddie , nie ma innego wyjścia .
- Ej ! – dostałam kuksańca w bok , ponieważ jakimś dziwnym trafem siedział obok mnie .- aż tak mnie nienawidzisz ?
- Może . A teraz spokój . – zaczęłam opowiadać wszystko . Oczywiście wspomniałam o znamieniu .
- Nie wieże ! – Fabian się zerwał – stary ! Jesteś  Ozyrionem !
- Że czym ?! – nagle twarz mu zbladła i zaczął się dziwnie zachowywać… .
- Eddie , spokojnie . – zaczęłam go uspokajać . Nie wiem dlaczego .
Zobaczyłam , że zamknął oczy , aby po chwili gwałtownie je otworzyć .
Jednak dalej nieruchomiał , i nie można było z tym nic zrobić .
Zaczął majaczyć . 
- Ymm… słuchajcie , ja lepiej go stąd zabiorę , błagam poczekajcie , może czegoś się dowiem  - po czym mrugnęłam do nich i zrobiłam  znak Sibuny .
Eddie był jak marionetka , jak maskotka , jak  …. Lalka . Można  tym kierować , ruszać , robi to co mu powiesz , ale tego nie rozumie .
Zaprowadziłam go do pokoju mojego i Joy , której dzisiaj na szczęście nie było , była dzisiaj na wieczorku u Mary .

 - Eddie ! – zaczęłam nim potrząsać . W pewnej chwili nagle „ożył”.
- Mama ! – powiedział tylko do MNIE i próbował mnie przytulić , jednak w chwile zrobiłam unik . Wszystko jasne , dalej majaczył .Zrobiłam dziwną mine.
-Eddie ! To ja Patricia !
-Nie , nie mamo ! Patricia jest taka cudowna !
-Ed…- już miałam kazać mu przestać ,ale usłyszałam coś o sobie … no dobrze pobawmy się w kotka i myszkę.
-Wiesz jeszcze nigdy  czegoś takiego nie czułem …. – Eddie mówił o Patrici …. Ale przecież to nie mogę być ja … jest tyle Patrici .
- I uwielbiam patrzyć jak się wkurza ,  kiedy mówię  do niej Gaduła – zaczął się śmiać , odsłaniając szereg swoich bielutkich zębów .
Nie ma dyskusji . To ja .
Lecz w tej chwili Eddie spoważniał , i zaczął mną trząść .
-Mamo proszę ! Ja nie  chce jechać do niego do Ameryki !
- Ale …. – dalej się zgrywałam – do kogo ?
- No jak to do kogo ?!? Ja nie chce chcę do tego całego „Sweeta”  , który śmie się nazywać moim ojcem !
Zamurowało mnie . Sweet jest ojcem Eddie’go ?!? Starałam się nic nie mówić .
Jednak nie musiałam . Eddie ponownie zamknął  oczy , by ponownie je otworzyć . Był wyraźnie nieświadomy .
-Patricia !
- TAK ! NARESZCIE ! – później z nim o tym pogadał .
- Nie uwierzysz miałem taki jakby … sen ?!?No widziałem coś … ale jakbym tak był i jednocześnie nie był – o nie , wizja ,jak u Niny .- i widziałem tam taką miłą kobiete … jak jest tam … Bastet ?!? I powiedziała mi , że jestem Ozyrionem i mam uratować świat przez Satet , i obronić jej wcielenie przed śmiercią ….. Powiedziała , że musimy znaleźć berło życia … ale , aby je znaleźć musimy przejść wszystkie wskazówki … ponoć jest ich wiele i nie są łatwe … Kolejna wskazówka ma być ponoć  w tym domu …. W …. „latarni światła ?” jak to  powiedziała.
W tej chwili  nie wytrzymałam . Zaprowadziłam Eddiego do Sibuny . Tam wszystko opowiedział .  Później Nina wyjaśniła kim / czym jest Sibuna i o co chodzi z ratowaniem świata . Fabian wyjaśnił legendę o Satet , Bastet i Ozyrionie . Później powiedzieli , że to ja jestem  Bastet< wtedy Eddie  się dziwnie uśmiechnął > i powiedział ,że te znamienia to takie „znaki” od Satet .Wtedy Eddie dołączył do Sibuny .
- Sibuna ? – zapytał Fabian
- Sibuna ! – powiedzieli wszyscy
- Si- Sibun – Sibuna ! – Powiedział wyraźnie zdezorientowany Eddie , do którego jeszcze nie dochodziło to , co się właśnie dzieje .



Hej gołąbki :* 
Słuchajcie , wydawało mi się to niemożliwe , ale jednak napisałam rozdział w ciągu dwóch dni ! Od zera . Wiem wyszedł beznadziejny ,ale dostałam od was takiego kopa , wszystkimi komętarzami , że poprostu mnie to urzekło ! Dziękuje wam , i życze fajnego prezentu urodzinowego , jednego anonimkowi , który o nich wspominał ;) 
Jeśli dalej będziecie tak mnie wspierać to komętować  , może uda mi się stawić w tym tygodniu nie dość , że na  tamtego bloga , to i na tego . Ale pamiętajcie . To będzie 6/6  część serii "zeswatać Peddie" więc musi być dłuższa ;) Od razu mówię " nie , nie będzie Peddie" . 
Cóż dzięuje jeszcze raz :* 
Życze miłęgo czytania i mam nadzieje że to docenicie , ponieważ jestem teraz padnięta , więc już nawet odpuście sobie błedy w scenariuszu . Wyszedł całkiem długi , wieć cieszcie się na ... kilka dni ;) 
Pozdrawiam wszystkich którzy tak komętują i wszystkich nowych anonimków , którzy zaczęli czytać :* 
Ciebie też widze Karolinko :D 
~Pola~

20 komentarzy:

  1. Witaj :33
    Przeczytałam rozdział i muszę przyznać ,że cudowny *.* Eddie w Sibunie tralalalalla <3
    NO WIADOMO,że Patricia jest cudowna i Edzio lubi ją wkurzac xD
    NO i Pat dowiedziała się o Sweecie uhuhu *;*
    CZEKAM na next ,cudownie :*
    DUŻO WENY ;**
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ze mnie widzisz ^^ No coz ja moge ci napisac jak nie to ze rozdzial genialny!!! Wyczekiwalam go oj wyczekiwalam<3

    Eddie wyznal Pat...nie wazne ze nie wiedzial co mowi ale powiedzial!!! Bosz ekscytuje sie tak jak Ambs hihi^^ Eddie w Sibunie łiii !!! Bastet i Osyrion...ahh.
    Nie no nie mg. Dawaj szybciutko nastepny bo znowu nie bd mogla spac. Sprawdzalam kilkanascie razy tak srednio co pol godziny i nie bylo. Ale w koncu jest. I mam nadzieje ze ktos jeszcze bd mial w tym tygodniu urodziny(najlepiej zeby ktos sie znalazl aby codziennnie) i wtedy Ci pisal a ty bd musiala dodawac codziennie :}

    No dobra to w takim razie pisz szybciutko i nas nie zawiedz<3/Karolina:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej to przeciez misja zeswstac Peddie a Peddie nie bd :'(
    No ale dzieki za zyczenia i za ten moj prezencik*.* Pisz nastepny jak najszybciej i duzo duzo weny. No i po za tym zgadzam sie z Karolina. Jak ktos bd mial urodziny niech tu napisze i mpze bd mial taka sama niespodzianeczke jak JA =>
    Rozdzial mega bomba i dawaj kolejny.
    Pozdrówki Werson :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo <3
      Nie , nie nie . W misji "zeswatać Peddie" miało chodzić o to , żeby zbliżyć do siebie Peddie .
      Wiecie wszyscy . Ja ich tu nie moge w 20 rozdziałów , porozgarniać , bo to głupki i nie wiedzą , ze są sobie przeznaczenie ^^ (zajeło im to około 50 odcinków w TDA -_-)
      Pozdrawiam , nie przejmuj się niedługo będzie ciekawie .
      ~Pola~

      Usuń
  4. Fajny rozdział :) /madza

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej hej!!! Ja tu jestem i ubolewam ze nie ma kolejnego rozdzialu :'(
    No ale coz...wiem ze kochasz swoje czytelniczki i dodasz cos jeszcze w tym tygodniu<3 My wszystkie rowniez cie bardzo kochamy i dziekujemy ci za to ze po prostu jestes. Jestes wspaniala ze dajesz nam zajecie i jakby nowe hobby. Moze nie czesto to okazujemy ale po prostu nie mozemy zyc bez cb i jak i opowiadan o Peddie i ich samych<3

    Juz pisalam o rozdziale ale coz...napisze to jeszcze raz. KOOOCHAAAM<3 to powinno wszystko wyjasnic.

    A ode mnie lovki, kisski, foreverki<3/Karolina:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiscie ze doceniamy i damy ci nastepnego takiego kopa*-* Jak ci nie dadza to sama ci tak napisze ze sie zmotywujesz :P kocham tego bloga.kocham cb.kocham te opowiadania.kocham Peddie<3 Dasz szybciutko nexta prawda?
    I mam pretensje do Karoliny...bo Ona pisze to wszystko za nas a my (przynajmniej ja) tez bym ci chciala to napisac. No ale musze sie zgodzic z Karolcią. A tak po za tym jesli to czytasz to wiedz ze te pretensje to taki sarkazm. Nie wiem jak ale ujmujesz to wszystko co ja bym chciala napisac.<3
    No dobra a teraz koniec. Tyle tylko ze wyczekuje i pozdrawiam i zycze milych tych konca wakacji =]

    *Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze to byl sarkazm :D Ja czytam we wszystkich myslach XD A i zgadzam sie z tb ze damy jej porzadnego kopniaka ze moment a cos napisze buahahaha :P Jakie my zle. :*

      A moze mi tez zrobisz taka spozniona niespodzianke? Mialam urodziny w lipcu ale wted nie czytalam twojego bloga<3 Co ty na to *.*
      Wiem ze soe nie zgodzisz ale i tak cie ubustwiam. Bd robic SPAM!!! Nie mg zawsze jak co napisze to mam jeszcze cos do powiedzenia ale juz chyba bd zatrzymywac to na nastepne rozdzialy *.~

      To juz tyle...JAK NA DZIS hihi <3/ Karolina:*

      Usuń
    2. Wiem ze to byl sarkazm :D Ja czytam we wszystkich myslach XD A i zgadzam sie z tb ze damy jej porzadnego kopniaka ze moment a cos napisze buahahaha :P Jakie my zle. :*

      A moze mi tez zrobisz taka spozniona niespodzianke? Mialam urodziny w lipcu ale wted nie czytalam twojego bloga<3 Co ty na to *.*
      Wiem ze soe nie zgodzisz ale i tak cie ubustwiam. Bd robic SPAM!!! Nie mg zawsze jak co napisze to mam jeszcze cos do powiedzenia ale juz chyba bd zatrzymywac to na nastepne rozdzialy *.~

      To juz tyle...JAK NA DZIS hihi <3/ Karolina:*

      Usuń
    3. Wiem ze to byl sarkazm :D Ja czytam we wszystkich myslach XD A i zgadzam sie z tb ze damy jej porzadnego kopniaka ze moment a cos napisze buahahaha :P Jakie my zle. :*

      A moze mi tez zrobisz taka spozniona niespodzianke? Mialam urodziny w lipcu ale wted nie czytalam twojego bloga<3 Co ty na to *.*
      Wiem ze soe nie zgodzisz ale i tak cie ubustwiam. Bd robic SPAM!!! Nie mg zawsze jak co napisze to mam jeszcze cos do powiedzenia ale juz chyba bd zatrzymywac to na nastepne rozdzialy *.~

      To juz tyle...JAK NA DZIS hihi <3/ Karolina:*

      Usuń
    4. Wiem ze to byl sarkazm :D Ja czytam we wszystkich myslach XD A i zgadzam sie z tb ze damy jej porzadnego kopniaka ze moment a cos napisze buahahaha :P Jakie my zle. :*

      A moze mi tez zrobisz taka spozniona niespodzianke? Mialam urodziny w lipcu ale wted nie czytalam twojego bloga<3 Co ty na to *.*
      Wiem ze soe nie zgodzisz ale i tak cie ubustwiam. Bd robic SPAM!!! Nie mg zawsze jak co napisze to mam jeszcze cos do powiedzenia ale juz chyba bd zatrzymywac to na nastepne rozdzialy *.~

      To juz tyle...JAK NA DZIS hihi <3/ Karolina:*

      Usuń
    5. Wiem ze to byl sarkazm :D Ja czytam we wszystkich myslach XD A i zgadzam sie z tb ze damy jej porzadnego kopniaka ze moment a cos napisze buahahaha :P Jakie my zle. :*

      A moze mi tez zrobisz taka spozniona niespodzianke? Mialam urodziny w lipcu ale wted nie czytalam twojego bloga<3 Co ty na to *.*
      Wiem ze soe nie zgodzisz ale i tak cie ubustwiam. Bd robic SPAM!!! Nie mg zawsze jak co napisze to mam jeszcze cos do powiedzenia ale juz chyba bd zatrzymywac to na nastepne rozdzialy *.~

      To juz tyle...JAK NA DZIS hihi <3/ Karolina:*

      Usuń
  7. Ahhahahhah dzięki dziewczyny ^^ Tylko nie spamić mi tu bo wam odznacze komentarze anonimowe :D Buahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze nie bd spamic. Sorry cos ni sie na fonie zrobilo i dodalo sie pare razy. Pare za duzo. Czekamy =}

      Usuń
    2. Te, Pola!!! Jestem wściekła bo nie dodajesz rozdzialu :c Zostawilas to czy jak? Kiedy mamy sie spodziewac nexta hę? No prosze wstaw cos szybko *.~
      Klaudia

      Usuń
  8. Super ,kiedy bedzie razem Peddie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Khym khym. Czas leci a nexta nie ma. No wez sie nie znecaj i wstaw cos bo nie wyrobie umyslowo. Please :*
    Klaudia <3 :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie już jutro! Będzie dosyć długi i po jego przeczytaniu śmiało możesz powiedzieć ze działam cuda :D :*

      Usuń
    2. Mam nadzieje ze bd dzisiaj bo jak bedzie rok szkolny(ugh) to raczej nie bd miala czasu na czytanie. Bd tylko nauka :/
      No to czekam :)

      Usuń
    3. Moj drogi bracie/siostro Anonimku. Ja tez czekam ale nie ma i co ja mam zrobic. Bd zagladac pare razy dziennie a teraz trzeba sie szykowac :/

      Usuń