czwartek, 11 września 2014

Rozdział 22 - Boże Eddie ! Niech ktoś mi pomoże !

 Nagle dzieje się coś...
Coś się uruchamia... i w tym momencie wiesz że coś się zmieni...
I w tym momencie zdajesz sobie sprawę że wszystko zdarza się tylko raz...
Następnie okazuje się że to wszystko zdarza się tylko jeden raz, i że nigdy więcej nie poczujesz tego samego.
ze już nigdy nie będziesz trzy metry ponad niebem
 



*Patricia* 
Nie miałam pojęcia co się dzieje ... . 
Eddie ? Ale jak to ...... nie wieże . Stałam w jednym miejscu przez kilka minut , a Eddie coraz bardziej oddalał się z pokoju ... . Nie wiedziałam co mam zrobić ... w jednym momencie zamknęłam drzwi i zjechałam powoli po nich w dół ... 
Eddie ? Co ja do niego czuje ? Ja tego nie wiem ! HOLERA , jestem beznadziejna ! Ten mi tu śpiewa , a ja mu tu drzwi zamykam przed nosem ! Ale ja nie wiem co robię ! Nie wiem co czuję !    


"Przygnębia mnie już ta ciemność , niepewność , lęk . 
- Tatusiu ! 
- Odsuń się ! Nie widzisz , że jestem zmęczony ! 
- Ale tato ... czemu czuję alkohol ? 
- Nie wiem ! Zapytaj matki ! 
Dziewczynce polała się łza  , popatrzyła tylko na ojca wlekącego się wy wysokich , zaokrąglonych schodach i wybiegła z domu ... . 
Biegła prosto w stronę tak znanego jej miejsca . Dochodziła już 19.00 , na dworze robiło się coraz ciemniej . Jedak  9-cio latka nie zwracała na to uwagi {...} , patrzyła na zachodzące słońce , które oświecało miejsce spoczynku , jedynej naprawdę bliskiej jej osoby . Usiadła na zielonej , przetartej już lekko ławeczce i opowiadała swojej ukochanej rodzicielce , wszystco co tylko chciała . Wierzyła , że to tylko dzięki niej dalej się trzyma .... czuła , że serce jej kochającego ojca wypaliło się już i , że została całkiem sama ..... - nie mam już nikogo - dokończyła tylko , kolejną rozmowę i ruszyła w stronę budynku , nazywanego powszechnie "domem" zaciemnionymi już ulicami ...zamknięta już na zawsze w sobie ... . "

 Gwałtownie otworzyłam oczy , boże właśnie sobie coś uświadomiłam ! Boże ja nie mam teraz nikogo .... nie umiem robić z siebie już "emo" bez uczuć  . Zostawiłam Eddie'go wtedy przed drzwiami samego , nie wiem co się dzieje .... może , żęczywiście nie jest mi obojętny ?
Spojrzałam na zegarek , dochodziła 5.00 punkt sobota . Chwyciłam pierwsze lepsze Jeansy , bluzkę z napisem NY i zwykłe czarne , trampki  . Klik .

Dziesięć minut później , nie zważając na cokolwiek pobiegłam do pokoju Eddiego , jedak jego tam nie było ...  .






 *Eddie* 

Obudziłem się po 4.00 i nie miałem co ze sobą zrobić ... dlatego teraz chodziłem w nieznaną dla moich nóg stronę , i rozmyślałem o tym wszystkim ... .
Ja tak się postarałem ... ale ona .... ona chyba o tym wszystkim zapomniała .. może jestem tak cholernie zraniony .... w pewnym momencie z oddali usłyszałem głos ... nic nie widziałem , ponieważ była jeszcze szarówna . Zatrzymałem się i w pewnym momencie usłyszałem wny głos ... Patrici .
- Eddie , uważaj !
Jedak ja nie zważając na to co mówi , coraz  bardziej się od niej oddalałem... chciałem od niej uciekać.....
I w tym momencie ..... wszystko zrobiło się czarne ... usłyszałem jeszcze tylko ostatnie słowa Patrici
- Boże Eddie ! Niech ktoś mi pomoże !







Kabum ! I jestem ! Ninja ja :D
No nic rozdział taki sobie , Edzio biedny :O 
A wy co o nim myślicie . A teraz coś bardziej na poważnie ....
KAŻDY KTO GO PRZECZYTAŁ , PROSZĘ O SKOMENTOWANIE , czym dłużej tym lepiej , to mnie motywuje :)
Wczoraj oglądałam film i się strasznie wzruszyłam ;(  Taka już jestem ... nigdy nigdzie , i przez nikogo nie płaczę , a kiedy zobaczę film ... ( no lub TDA ) to od razu mi się zbiera... szkoda , że tak się skończył , mogło być lepiej :(





A teraz coś .... awwww , słszeliście o filmie " If I stay " ? Lub po polsku " Zostań , jeśli kochasz " Boże ja na to muszę iść do kina !! Kto ze mną pójdzie ;( ? Proszem :D To widzimy się w Tarnowie , lub Krakowie hahhah ktoś chętny ? Tak na serio ? :D
Śliczny zwiastun i wspaniała obsada !



Do napisania !

~Pola~

7 komentarzy:

  1. Ekstra że napisałaś. Czekam na nexta :) /madza

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby nic mu sie nie stalo

    OdpowiedzUsuń
  3. Geniaaalny rozdzial!!! Oby Eddiemu nic sie stalo :D Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejoszka :D Tu twoja Karolina jakze wierna czytelniczka. Rozdzial extra i wgl cud miod i orzeszki *.* Ja juz tak chyba mam ze czytam ci w myslach ze bedzie tak ze Eddie walnie sie w glowe i wszystko co czul do Pat to po prostu zapomni :c Ale moze tym razem zle przewidzialam? Wszystko wczesniej sie sprawdzalo ale moze teraz? No dobra nie dramatyzujmy :D Czekam na szybkiego mam nadzieje nexta. No i niech Peddie sie w koncu do sb zbliza bez rzadnych problemów :* No i co jeszcze? Kocham i tyyyyle. Czekam oczywiscie na kolejny i rzycze weny i checi do pisania. Do do przeczytania <3
    *Karolina :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaahaha dzięki :*
      Mimo iż wiem że jesteś moją wiedzmą od spoilerowania, to tym razem się pomyślałaś hhahaahaha będzie oo wieleeeee gorzej :D.
      A tak na przyszłość. ..wiesz że cię kocham za te wieczne komki i wiem też swe ty wszystko wiesz więc proszeee o mniejszy zwiastun hahhahaa
      Pozdrowienia ;)

      Usuń
    2. Oj tam od razu wiedzma xd a co zaszkodzi jak dam maly zwiastun? No ale dobra juz bd wszystko zatrzymywala dla sb :P
      Wiem ze ty wiesz ze ja wiem ze ty mnie kochasz xd OMG dostaje bzika hahaha :D no i konćze i czekam jak zawsze ogromne buziaczki :*
      Ps zawsze bd komentowac :P
      *chyba nie musze...chociaz... To ja Karolina :P :*

      Usuń
  5. Może już 2015 , ale i tak nadal cudny :*

    OdpowiedzUsuń