poniedziałek, 9 czerwca 2014

INFORMACE - KONTAKT - INFO - SIMS 3

Hej ! Dodałam nową zakłądkę : KONTAKT .
Jest tam moje GG i e-mail .
Jeśli ktoś chce pogadać ( oprócz Gaduły i Madzi ^^ ) to niech tam pisze , a później przez GG .

Dodatkowo podam parę informacji .
- Rozdział pojawi się około Środy ......  pracuje nad nim ...
- Szablon zamówiłąm u "Krytyczna biel " ich reklame pewnie widzicie poniżej. Szablon będzie tutaj najpóźniej 20 czerwca : )
- Musiałam usunąć ankiete , ponieważ cała mi się zresetowałą :/ Dodałam nową :)



WAŻNE BARDZO !  
Robie pingerowo - bloggerową rodzinkę na simsach ! 
Otóż już mówię o co chodzi :) 
Każdy kto chciałby być w mojej rodzince , którą będę grała w THE SIMS 3 , musi zgłosić się w komentarzu , lub w wiadomości prywatnej ( GG , E-MAIL ) .
Musi dać opis twarzy i stylu , lub ewentualnie zdjęcie . Dodatkowo proszę o krótkie opisanie charakteru , abym mogła dać cechy , oraz wymarzony zawód :) Można napisać czy chciało się mieć wymarzone zwierzątko ......

To tyle , wiem że dużo ale cóż . 

Dodatkowo myślę że będzie to rodzina "web" (sieć) . 

Jeśli ktoś będzie chciał , to będzie mi miło . Soryyy za zanudzenie  ..... 

Przyjmę 4 osoby :) 



Dzięki za uwagę ! 

POLA :* 

2 komentarze:

  1. Hejcia;***
    Super z tą Rodzinką w Simsach. Ja sie zgłaszam, a zdj. i charakter ci opisze na GG. Okey?
    Chyba, że się ni mieszczę???
    Gaduła;**
    P.S- Czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na next oraz kiedy będzie Pedie?

    OdpowiedzUsuń