wtorek, 14 października 2014

Rozdział 25 - Patrzyłem w jej oczy i zacząłem grać wraz z nią

*Narrator*
Czasem coś się nie układa .... i nagle cały świat się wali  . Nie mamy pojęcia gdzie pójść , co zrobić , na kim polegać ? Wtedy przychodzi chwila załamania . Nie . Niech nikt nie myli tego momentu z depresją , co to to nie . Załamanie - przychodzi i mija . Jest z nim jak w każdym z tych nudnych filmów , puszczanych na co dzień dla rozrywki po godzinach .
Każdy taki film opowiada o tym samym .... to znaczy każdy ma inną fabułę , ale toczy się zupełnie tak samo . Dajmy jako przykład tandetną historie miłosną .
Poznanie i zupełnie dwa inne charaktery ... chłopak pochodzący z biednej rodziny i dziewczyna z bogatej . Następnie jest faza zakochania . Dwoje ludzi bezgranicznie się  w sobie zakochuje i przez kolejne 20 minut filmu są szczęśliwi jak nigdy dotąd . Potem nagle dramatyczny zwrot akcji , po czym wszystko się rozwala , zerwania , śmierci , ucieczki , kłótnie .... i kiedy wydaje się że już to koniec wszystkiego , nagle przychodzi szczęśliwe zakończenie . I mimo iż często myślimy sobie jak to bardzo tandetne to i tak je oglądamy ... co tu ukrywać ? Każdy lubi takie filmy , mimo iż przy oglądaniu ich dokładnie potrafi przewidzieć co stanie się dalej .
~~~~
Wysoki blondyn zmierzał z pustym wzrokiem przed siebie , czuł się jak w jednym z tych tandetnych filmów ... nie za bardzo wiedział w jakim kierunku teraz idzie , ale szczerze mówiąc wcale go to nie obchodziło , chciał znaleźć się jak najdalej od tego domu .... miał pełny mętlik w głowie . Nie potrafił nawet stwierdzić już teraz kim naprawdę jest a tym bardziej kim są 2 obecne w jego życiu dziewczyny .... 
Słońce chyliło się ku zachodowi , i brązowooki postanowił zawrócić ...
Skąd ta dziewczyna wiedziała ... ale jak... przecież to Pati jest Bastet . - słowa wciąż  krążyły w jego głowie . Ani się spostrzegł a znalazł się u progu domu Anubisa .... i kiedy  chwycił tylko za klamkę..... .

* Eddie*

`Widziałem tylko siebie  w czarnej kuli .... kuli ? Nie , to złe określenie ... samego ? Też nie najlepsze.
Znajdowałem się w czarnej przestrzeni . Nic innego nie widziałem ....
Słyszałem tylko  dźwięk. ...... dźwięk pianina ! 
- Nie zapominaj dlaczego ! Nie zapominaj kim jesteś, Ozyrionie !`
 
A potem już nic .... nagle z powrotem znalazłem się u progu Anubia , pociągając klamkę .... .
 Udałem się  zrezygnowany do pokoju , w którym zastałem Fabiana .
-Fabes , co wiesz o tej nowej ?
- O Agnes ?
- NIE ! No wiesz tej drugiej nowej Patrici .
Popatrzył na mnie dziwnie .
- Emmm...Eddie dobrze się czujesz ? Nowa nazywa się Agnes , a Patricia .... to nasza przyjaciółka .
- A więc to jednak jest Agnes ? Dziwne .... najpierw mówiliście do niej Patricia .
Chwile jeszcze pomyślałem , po czym zgasiłem światło i udałem się w krainę snów .


  Przy śniadaniu nie mogłem się odnaleźć , te słowa wczoraj w mojej głowie ... to był tak jakby sen na jawie ....
Co chwilę spoglądałem na bronzowooką któa wczoraj tak wiele mi powiedziała , jednak ta mierzyła mnie od czasu do czasu jedynie pustym spojerzeniem .
Dosyć .
Wstałem od stołu i zostałem odprowadzony oczami wszystkich do drzwi wyjściowych .
Pobiegłem co tchu w nogach do szkoły ... otwarta . Spojrzałem na zegarek 7.00 , wchodząc do pustej szkoły skierowałem się do miejsca sali teatralnej  ,  na której stała scena , a na scenie czarny fortepian .... usiadłem przy nim i przypomniałem sobie pewną melodie , a później piosenkę .. zacząłem grać melodie , kiedy niespodziewanie w sali pojawiła się ... Patricia ... lub Agnes już sam nie wiem , w każdym razie po tym co wczoraj mówiła o Bastet to już sam nie wiem.....
- Co t....
- Graj . - krótko powiedziała a ja oniemiałem .
Zaczęła grać melodie ... patrzyłem w jej oczy i zacząłem grać wraz z nią ..... po chwili obydwoje śpiewaliśmy ...
                                            (włącz i czytaj tekst niżej ♥ )

Jestem szalony? jestem głupi ?
po prostu zainteresowany tobą, to pewne kochanie
ale twoje piękno jest we mnie
sprawia ze zapominam o twoich wadach, 
ty nie wyrządzasz żadnej krzywdy

Mówi się, że każdy gra czasem głupiego
 i kiedy przybyłem nie mam nic przeciwko temu
i będę cholernie najlepszym głupkiem dla ciebie,
 bez kłamstw
 dziewczyno, ja tracę za każdym razem

Jest coś w Tobie kochanie,
  przysięgam że to doprowadza mnie do szaleństwa
zwariowałem na twoim punkcie kochanie..
może potrzebuje pomocy, 
bo nie potrafię myśleć o niczym innym,
zwariowałem, zwariowałem dla ciebie
zobacz co mi robisz

To mylące, jak ty to robisz?
To jest jakby moje serce było w twojej duszy
Mogę zrobić dla ciebie wszystko,
 wiesz ze to prawda
dziewczyno zakochałem się , sprawiłaś ze zwariowałem

  jeśli powiesz abym wspinął się
żeby udowodnić moja miłość
wiesz ze podczas tej próby mogę umrzeć
 mam wszystko do stracenia
zamierzam spróbować rozegrać to dobrze
te rzeczy które  robię je dla ciebie


Wtedy moje serce zaczęło szybciej bić , oddech przyśmieszył a moja głowa zaczęła niemiłosiernie boleć .... nagle przypomniałem sobie wszystkie chwile z nią spędzone .... o mój boże PATRICIA ! 
- Boże Pat przepraszam - po czym podeszłe do niej w przytuliłem ..... 


Olaaaseniorra ! Rozdział ma coś w sobie , ale nie jest moim ulubionym :/ Nie wyszedł dobrze , i miałam zacząć go pisać od nowa ale Gaduła nie pozwoliła i jest teraz  , także więc wszystkie skargi i hejty o to jaki to ten rozdział jest beznadziejny proszę kierować do niej ....  .
Dalej mamy tutaj kolejną piosenkę Chrisa Browna ♥

Bardzo cieszy mnie ilość osób , któe są aktywne :) Dziękuje każdemu ! Co wy na to aby wprowadzić system , żę rozdział pojawi się 1raz w tygodniu , np. w niedziele ?


Cóż , dawno nikogo tam nie było ale możecie zadawać PYTANIA DO POSTACI  w tej zacnej zakładce ^^

KTO SPODZIEWAŁSIĘ TAKIEGO ZWROTU AKCJI ^^  Heh miało być że się o coś uderzy , ale to było tandetne :/

Dzięki za 25 ROZDZIAŁÓW Z WAMI I PRAWIE 7500 WEJŚĆ *-* It's Amazing ! 

No nic , pozdrawiam gorąco i do zobaczenia za niedługo
~Paula ..... awwww na zawsze :* ~

5 komentarzy:

  1. Ah c; Tym razem pierwsza !
    Może tylko mi się tak wydaje, ale jak dla mnie krótkie ;c Zapomniałam, ja głupia ! Dla mnie każde opowiadanie jest krótkie ;-; Przecież ja te twoje cuda mogłabym czytać godzinami i miesiącami ! Wracając do opowiadania. Jest booskie =3
    Bardzo podoba mi się początek. Wspólne granie na pianinie <3 ^°^
    Yeah ! Yeah ! Yeah ! Eddie wszystko sobie przypomniał ! _^_
    Pozdrawiam ! Walnięta wariatka na wolności z patelnią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra rozdział. Proszę napisz go szybko. Nie mogę się doczekać! /magdusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana.. Boski rozdział. Nie wiem co mam powiedzieć ;-;
    Zacznę od tego , że nie komentuję większości postów ,bo.. trochę bardzo jestem w tyle z czytaniem rozdziałków u ciebie ,lecz nie tylko u ciebie ;-; Ale obiecuję to nadrobić ! Cudo ci wyszło i masz wielki talent ;* Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. DOBRA, TO TAK! TO JA GADUŁA;*
    TAK, TO JA CIĘ NAMÓWIŁAM, ŻEBYŚ DODAŁA TEN ROZDZIAŁ I DOBRZE ZROBIŁAM, BO JEST CUDNY... ROZUMIESZ, CUDNY, ZAJEBISTY, PRZEPIĘKNY, NIE POWTARZALNY. KOCHAM GO<333
    I TAK PROSZĘ BARDZO, NIECH WSZYSTKIE SKARGI IDĄ NA MNIE, ALE WIESZ CO?! ŻADNA DO MNIE NIE DOJDZIE?! DLACZEGO?! BO ŻADNEJ NIE BĘDZIE! DZIEWCZYNO, TO CO NAPISAŁAŚ JEST CUDNE, NIE DO POWTÓRZENIA. ROZUMIESZ?! WSZYSTKIM SIĘ PODOBA! WSZYSTKIM! ROZUMIESZ?!
    NIE POZWOLĘ CI GO USUNĄĆ, JEST ZA PIĘKNY! I PIOSENKA PASUJE!
    ROZUMIESZ?! PASUJE! I JEST PIĘKNA, TAK JAK WSZYSTKO W TYM ROZDZIALE. NIE POZWOLĘ BYĆ GO USUNĘŁA ROZUMIESZ?!
    JEŚLI TYLKO SPRÓBUJESZ, GO USUNĄĆ, TO OBIECUJĘ CI, ŻE NIGDY WIĘCEJ SIĘ DO CIEBIE NIE ODEZWĘ ANIOŁECZKU;*

    KOCHAM TEN ROZDZIAŁ, JEST PRZECUDNY I WSZYSTKIM SIĘ PODOBA, A TY CHCESZ GO NAM ZABRAĆ?!
    JEŚLI MI GO USUNIESZ, TO RAZEM Z NIM USUNIESZ MNIE ZE SWOJEGO ŻYCIA!
    NIE MOŻESZ TEGO ZROBIĆ, SWOIM CZYTELNIKOM ON JEST CUDNY, A JAK ZAGRALI RAZEM I TA PIOSENKA, A POTEM ON SOBIE PRZYPOMNIAŁ I JESZCZE JĄ PRZYTULIŁ. NO BŁAGAM CIĘ TO JEST CUDNE! <333
    NIE DO POWTÓRZENIA, A WIESZ DLACZEGO?! BO TO TY GO PISAŁAŚ, JESTEŚ WIELKA, POWINNAM KŁANIAĆ CI SIĘ, BO JESTEŚ WIELKA I NAJLEPSZA. NIKT CIĘ NIE POBIJE W PISANIU OPOWIADAŃ, CHCIAŁABYM CHODŹ W POŁOWIE, BYĆ TAK DOBRA JAK TY, ALE NIE POTRAFIĘ.
    TWOICH OPOWIADAŃ NIE ZNAJDĘ NIGDZIE, I NIGDY! KOCHAM JE, A SZCZEGÓLNIE TEN I NIE POZWOLĘ BYŚ GO USUNĘŁA.
    PROSZĘ CIĘ NA KOLANACH NIE USUWAJ GO, ON JEST ZA PIĘKNY, ZNISZCZYSZ MI ŻYCIE USUWAJĄC GO, TAK SAMO JAK WIELU INNYM OSOBOM.

    WIESZ, MOGŁABYM TAK PISAĆ PRZEZ CAŁĄ NOC, ALE MUSZE NAPISAĆ JESZCZE KOMA NA INNYM BLOGU.
    ALE OBIECUJĘ CI, ŻE TU JESZCZE WRÓCĘ,
    ♥♥♥ ANIOŁECZKU ♥♥♥
    Gaduła;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiadanie cudowne

    OdpowiedzUsuń