środa, 1 października 2014

Aż szkoda ....

Hej .... wam .
Jeśli ktoś tu wogóle jest ....
Pamiętaj jak było miesiąc temu ;( Pierwszy raz miałam swoje 20 komętarzy ... a teraz co ?
Rozdział  stał na blogu przez 2 dni i nikt nawet go nie skomętował ! Dzięki za wsparcie ludzie ;( Wecie co ?? Tak . Dostałam weny . Ale to nie ma sensu jeśli nikt mnie nie czyta a anonimy ograniczają się do ' super , kiedy next ? ' I po czterech dniach ..... napisałam już nawet rozdział .... i miałam zamiar już w wakacje wżucić go co tydzień ...  wtedy jak miałam tyle komentarzy ! Byłam taka szczęśliwa !  zwłaszcza w tym rozdziale najbliższym... Dzieje się dużo !
Ale to nic .
Cóż ... wiecie że kocham te ... może 2 osoby ( jesli wgl tutaj tyle osób jest ) które czytają moje opowiadania , ale to nie wystarczy ;( Dajcie znać ,   no nic . Szkoda, sami dajcie znać jak byście nagle wrócili w co wątpie :( Wszyscy powoli odchodzą ... może to mój moment ? Mimo iż nie chce ?
Zobaczymy za ile dni ktoś na to wgl wejdzie ... za 10 ?

~ I wiecie co ? Wasza Paula , Paula na zawsze ..... ~

I teraz słuchajcie .....

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo twój blog podoba. Kocham twoje opowiadania i nie wyobrażam sobie życia bez nich. / magdusia

    OdpowiedzUsuń
  2. TY SOBIE JAJA ROBISZ?!?! NIC MI NIE USUWASZ! TYLKO SPRÓBUJ, A JA USUNĘ WSZYSTKIE MOJE BLOGI! JAK TY TO I JA! JA NIE PRZEŻYJĘ BEZ TWOICH OPOWIADAŃ, WIESZ JAK JA JE KOCHAM, ŻE NIE MOGĘ! JA MUSZĘ JE CZYTAĆ, BO INACZEJ MOJE ŻYCIE NIE MA SENSU! MATKO! TAK BARDZO CIĘ PRZEPRASZAM, ŻE DOPIERO TERAZ PISZĘ KOMA! ALE WCZEŚNIEJ NIE MOGŁAM, PO PROSTU NIE BYŁAM NA KOMPIE I NIE MIAŁAM JAK ZOBACZYĆ NA TWOJEGO BLOGA! BŁAGAM NIE KOŃCZ, KOMY TO NIE WSZYSTKO! NIEKTÓRYM PO PROSTU NIE CHCĘ SIĘ DODAWAĆ, A JA WSZYSTKO ZROBIĘ BYŚ NAS NIE OPUŚCIŁA! ZOBACZYSZ! ZA CHWILĘ COŚ WYMYŚLĘ! ABY TU BYŁO 100 KOMÓW! NIE POZWOLĘ BYŚ ODESZŁA. BĘDĘ WALCZYĆ O TEGO BLOGA I O TO BYŚ ZOSTAŁA TY MÓJ ANIOŁECZKU!
    LOFFFCIAM;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z gadułą. Twój blog jest genialny. Nie usuwaj go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ! Czytam twoje cudeńka od nie dawna *-* Ale baaaaardzo mi się spodobały a więc teraz ta gorsza wersja mnie ;
    JEŚLI USUNIESZ BLOGA
    BĘDZIE PO TOBIE
    JA CHCĘ WIEDZIEĆ
    CO DAAAALEJ !!!
    JAK PRZESTANIESZ PISAĆ
    TO IDŹ SIĘ
    SCHOWAJ
    OD RAZU
    POD ŁÓŻKO
    DO SZAFY
    CZY GDZIE TAM CHCESZ
    BO PRZYJDE
    ZNAJDE CIĘ
    I PAAAAAAAATELNIĄ W ŁEEEEB !!!!!!
    Dziękuję za przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie Ty moje sie nie przejmuj ze Ci nie komentuja bo to tylko ich strata a nie Twoja ze nie doceniaja takiego wieeelkiego talentu :* A ja z kolei Cie BAAAARDZO PRZEPRASZAM ze nie komentowalam wczesniej ale ten nawal lekcji i juz nie mam na nic sily wieczorami a wtedy najczesciej siedze na necie :'( Nie usuwaj nie zawieszaj ani nic w tym stylu!!! Nawet mi sie nie waz!!! Moze te wszystkie komentarze Cie przekonaja. Mam taka nadzieje...
    JESZCZE RAZ CIE BARDZO PRZEPRASZAM I PROSZE O TO BYS NAS NIE OPUSZCZALA
    Kocham Coe i zawsze bd i dodawaj mi tu szybciutko kolejny bo bd szykowac patelnie :* taki zarcik....a moze nie?
    No nic. Trzymaj sie i czekam na kolejne. Wielkie buziaczki:* <3
    *Twoja Karolina:* <3

    OdpowiedzUsuń