czwartek, 3 kwietnia 2014

Rodział 6 - Amber ! Róża ?!

*Patricia*


Dzień w szkole minął jak zawsze , beznadziejnie. Całą lekcje bawiłam się długopisem , aż w którymś momęcie sprężynka odbiła się i długopis wylądował u dyrka .......
Miałabym przelane , ale na szczęście ( w nie szcześciu ) dzisiaj mamy bal .






Kiedy włóciłam ze szkoły razem z Joy , była 13.30 . Mieliśmy dzisiaj o jedną lekcje mnie bo pani od fizyki rozchorowała się  , czy coś ....
Od razu poszłam do swojego pokoju i zrobiłam coś ... dziwnego .
Postanowiłam wziąść się za zadanie , bo wiedziałam że będę mieć przechlapane jak go jutro nie zrobie , a po tym całym "balu" nie będę miała siły .
I tak kolejna godzina zajęła mi na pisaniu czego najbardziej na świecie nie lubię . Na początku miałam napisać " Najbardziej na świecie nie lubie wrednych nauczycielu , bo .... "
Ale uznałam że jeśli mam to napisać to lepiej już nic nie pisać ..... No więc napisałam że niesprawiedliwości ........ Nie wiem skąd mi się to wzięło .
Kiedy skończyłam musiałam już iść na szybki obiad a później na jakieś głupie przygotowania na "bal" .











Weszłam ostrożnie do pokoju Amber  , Niny i Mary i od razu jęknąłam . Widziałam tam jedno wielkie pobojowisko .
-Patricio spóźniłaś się ! Przez ciebie mam tylko 1h i 49 minut !
-Amber ! Nie przeginaj - zrobiłam groźną minę i położyłam ręcę na piersi .
- No OK OK - westchnęła - teraz przygotowuję Nine , później Joy , ty , Mara i mnie .
-No to sobie jeszcze poczekam ....
Jednak muszę przyznać że Amber ma mimo wszystko talent .Nałożyła na Ninę jasny podkład , przez który jej policzki świeciły się , a później po pudrowała je lekko .
Nałożyła na rzęsy czarny tusz i pomalowała usta lekko różową szminką .
Później wyprostowała Ninie włosy .
-Wyglądasz ślicznie ! W szafie jest twój strój podpisany NINA :) Przebierz się w łazience tylko bez marudzenia !
Dziewczyna zajżała do szafy i jęknęła .
-Amber ! Jak ja ujdę w takich szpilkach !
-Oj tam , poradzisz sobie ! 
Kolejna była Joy .
Ambs zrobiła podobne kroki jednak nie malowała rzęsów Joy ponieważ uznała że mają bardzo ładny kolor . Wysłała ją do szafy po sukienkę z napisem JOY ;)
I tak zaczęła szykować mnie .
Nałożyła podkład w ciemniejsze barwie , po pudrowała lekkim kolorem . Nałożyła kruczą czerń oraz upieła mi włosy tak , że opadały tylko na jedną stronę i przypieła czerwoną róże do Włosów
-Amber ! Róża ?!
-Oj no weź wyglądasz ślicznie ......
Posłała mnie po strój
Niepewnie podeszłam do szafy
Zobaczyłam tam czerwoną śliczną sukienkę (chociaż muszę przyznać że wolałabym żeby była czarna..
A później buty i torebke
-Amberrr !!!
-Hm ?
-TAKIE buty ?!?
-Śliczne co nie ?
Westchnęłam w tej chwili wchodziłły do pokoju dziewczyny .... wyglądały ślicznie .....




Kiedy Amber uporała się z wszystkimi zeszłyśmy na dół . Była 17.00 czyli bal się zaczął !
Muszę przyznać że wszystkie wyglądały ślicznie . A oto jak wyglądałyśmy :





Nina









Mara









Joy 










Amber



I ... ja





Muszę przeyznać że zamurowało mnie na widok chłopaków ....  










Hej !
Wiem że miał być bal nie udało mi się ! Kurde za długie to wyszło i tak ^^ 
Ale mam wene ! A wy co myślicie o moich wypocinach ? 
Sorki że nie było wczoraj , ale obiecałam że za 3 komcie i nie wstawiłąm :X 
Tym razem nie pisze za ile bo się nie powstrzymam ^^ 
Zapraszam do komętowania . To mnie motywuje :) 

PS . dodałam zakładkę "Pytania do postaci" . Zachęcam do pytania ;) 


~Pola~

2 komentarze:

  1. A witam,witam,witam :3 Rozdział bardzo mi sie podobał. Ahh Amber i te jej przygotowywania ;d Pati i zadania domowe hahahaha :) Za dużo czasu z Marą i Fabianem xd No, więc jak już ''mówiłam'' rozdział zajefajny ;d Jednakże z nie cierpliwością czekam na ten bal *,* Pozdrawiam Incredible :3

    OdpowiedzUsuń