niedziela, 6 kwietnia 2014

Rozdział 8 - Reaktywacja Sibuny !

*Patricia*
Kiedy obudziłam się rano , strasznie bolała mnie głowa . Niestety zawsze tak miałam , dlatego właśnie nie lubiłam tego rodzaju imprez . Podniosłam głowę i spojrzałam , marzącym się jeszcze wzrokiem na zegarek . Jęknęłam . Była już 10.00 i nie było by w tym nic złego , ale dzisiaj była sobota , i wiem że zaraz Trudy zacznie wołać mnie na śniadanie .
Dlatego mozolnie wstałam z łóżka i  popatrzyłam za okno . Była prawdziwa jesień . Wszystkie kolory kradły się we florę . Radosne dzieciaki beztrosko biegały z rodzicami i kolegami , obrzucając ich lisciami .
A liście kołysały się lekko , jakby czas je zatrzymał . Były takie wolne . Jedynie dzieci zakłucały ich spokój . Poczułam jak jedna mała łezka spada powoli po moim policzku . Szybko otarłam ją . Przypomniałam sobie swoje własne dzieciństwo . Przed oczami stanął mi obraz mamy która razem ze mną biegała i obrzucała liścmi . Jednak później zachorowała .... . Wtedy straciłam wszystko . Mój tata wtedy pogrążył się w alkoholu . Razem z moim rodzeństwem zostaliśmy sami . Kiedy skończyłam 15 lat , wysłał mnie tu , do domu Anubisa . Nie chciał mieć ciężaru . Mnie .





Ogarnęłam się .
-Nie można żyć przeszłością . - powiedziałam sobie w duchu .
Wyjęłam z szafy bluzkę z Angielską flagą , czarne rurki i czerwone trampki . Nic specjalnego .
Chwile później wyszłam z łazienki . Jeszcze raz spojrzałam na zegarek , 10.30 .
Zeszłam na dół . Karaluch już tam siedział . Jak tak teraz myślę sama nie wiem po co zgodziłam się z nim wczoraj zatańczyć .
Nałożyłam sobie gofra z polewą czekoladową i zaczełam w milczeniu go przełykać . Wcale nie byłam głodna . Cały czas myślałam o mojej mamie ..... .
Chwile później zobaczyłam że Fabian i Nina pokazują mi jakieś ruchy migowo .
Zapomniałam już co znaczą . A no tak ! Chodzi o Sibune . Jezu jak ja dawno nie wyślałam o Sibunie.
Dyskretnie wyszłam na korytarz , za pozostałymi członkami .
-Słychajcie - zaczął Fabian - Reaktywacja Sibuny !







Cześć i czołem . 
Przepraszam że wczoraj nie dodałam opowiadania ale nie miałam już czasu. 
Pod ostatnim równo 3 komętarze :/ 
Więc proszę was . Jeśli przeczytaliście to opowiadanie to skomętujcie , bo chce wiedzieć ile osób mnie czyta . 
Jeśli ktoś jeszcze nie głosował , to zapraszam do ankiety oraz do zakładki Pytania do postaci . 

Pozdrowionka 

~Pola~

3 komentarze:

  1. Super,szkoda tylko że taki króciutki <3 Zapraszam do mnie http://peddiepeddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra blog! Opowiadanie także. Czekam na nexta. / madza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobało.Zdecydowanie najlepszy rozdział na tym blogu <333 Życzę Ci samych takich ;3

    OdpowiedzUsuń