piątek, 11 kwietnia 2014

Rozdział 10 - Sibuna w akcji , a opowiadanie zostaje zapełnione Bogami !

Rozdział dedykuje kochanej Gaduli ! Kocham cię anonimku ! 


 *Nina*
Szłam razem z Patricią i Amber pod wypalone drzewo . Bardzo się stresowałam . Chłopcy już tam czekali . Posłałam niepewny uśmiech do Fabiana .
Wiedział że nie dam rady o tym mówić . Dalej byłam w szoku ale jak to mówią
"Ut non moriatur" - Żyć nie umierać  . 
Widziałam że wszyscy są bardzo ciekawi , jaki los jest im Dany . 
Więc - fabian zaczął - Ninie objawiła się Satet . - wszyscy zrobili miny w stylu " nic nie rozumiemy" - No więc poszperałem trochę w bibliotece i znalazłem coś o niej - zaczął czytać -
Satet  – w Mitologii Egipskiej  bogini wyobrażana z koroną Górnego Egiptu .  żona Chnuma , matka Anukis . Satis rozzłoszczona śmiercią swej jedynej córki postanawia zesłać na dom Anubisa klątwe  powiadają , że pojawi się tutaj za czasów 200 potomka Bastet - była ona boginią zupełnie inną niż Satet . Nigdy nie panował w mniej gniew i nie mściła się . Uważano ją za boginię miłości, radości, muzyki, tańca, domowego ogniska oraz za córkę Boga Ra .
 Bóg Ra był dobry , Bastet miała jego nature . Kochał wszystko co żyło . Aż do momentu stworzenia piramidy RA . Zawładnęła go chciwość . Był jej podwładnym . Wtedy coś nakazało mu zabić Anukis . Jedynego potomka Satet . Satet pewna , że stoi za tym dobra Bastet , rzuciła klątwe . Zamkneła boginkę na 170 długich lat . Jednak powiadają że w czasach 200 wcielenia Bastet  , zostanie uwolniona dzięki jej wcieleniu . Odważnej dziewczynie i Osirionowi . Osirion ma chronić Wybraną i Bastet . Jego ojcem jest Ozyrys . Potężny król . - w tym momęcie Fabian odetchnął to był koniec przemowy .
Teraz nadszedł mój czas . Wydawało mi się że Patricia próbuje coś powiedzieć ale nie może tego wudukać .
- Nino .. - zapytała cicho - wiesz nie to żeby to było jakieś normalne ale wiesz.... to wręcz fascynujące !
W tej chwili zaniemuwiłam . Popatrzyłam na nią po czym odwróciłam głowę ...
-Tak ... tylko to nie koniec - na jej twarzy pojawił się dziwyn grymas mówiący " O nieee " - Teraz moja kolej . Fabian powiedział wam wstęp żebyście w trakcie mojego opowiadania nie musieli zadawać pytań typu " a kto to ? " , " ale o co chodzi ! "
Od razu powiedziedzieliśmy wam legendy ....






Chwilę wszyscy milczeli . Nie wiedziałam od czego zacząć . Popatrzyłam na ciepłą twarz Fabiana . Na jego prosto ułożone brązowe włosy , na jego lekko uśmiechnięte kości policzkowe . To zdecydowanie dodało mi otuchy . Czas powiedzieć prawdę Sibunie .
- Więc ... - zaczęłam ostrożnie - Właśnie dzisiejszej nocy objawiła się Satis ....
Wszystkie usta z wyjątkiem Fabiana  otwarły się  .
- Powiedziała że to już koniec tego domu ... oto przyszła dwu - setna potomkini Bastet . Wraz z nią zjawił się Ozysrion  . Powiedziała coś takiego ....
-Wraz z nią zjawił się Ozysrion ! Tak długo na nich czekałam !  Ozyrion - syn Ozyrysa -  boga śmierci i odrodzonegożycia . Wielki Sędzia zmarłych. Jeden z dwóch synów Ozyrysa zjawił się tu aby pokrzyżować moje plany ! Nie pozwole na to ! Wszyscy zginą a ja zakończę erę Ozyriona i Bastet na zawsze .
-Później zaczeła się gorzko śmiać i zniknęła .
Wszyscy już chcieli zacząć mówić ale przerwałam ich pytania .
- Ale to wciąż jeszcze nie koniec ! - krzyknęłam - nie udawało mi się zasnąć . W pewnym momęcie przed moją twarzą zobaczyłam ciepłego ducha ... dziewczynę piękną jak krople wody , jak wietrzyk .... Zaczęła przemawiać
-Nie obawiaj się Satet ! Znajdź Bastet ! Ona tu jest ! Mocie jeszcze nadzieje tylko w waszej trujce jest jeszcze nadzieje.... jeśli wam się nie uda ...... wszyscy zginą a świat zostanie zniszczony ... pierwszej wskazuwki szukajcie w bibliotece ! Tak znajdziecie kolejną wskazuwkę !
-Wtedy rozpłynęła się jak mgła .....







Hej kochani ! 

Hah jak pewnie widzicie nietypowy tytuł , ale to tylko jedno razowe :D Ponieważ nikt tak nie mówi ale mi się to Biście podoba ! 

Przepraszam że na rozdział czekaliście 4 dni :( 
Ale chciałam coś wymyślić fajniejszego ^^

Hmm... może to tylko moje znanie i wcale nie uważam że ten rozdział jest najcudowniejszy , ale wydaje mi się że chyba najlepszy z rozdziałów które pojawiły się dotychczas :D 
Dużo osób chciało już Sibunę , więc proszę ♥ Sibuna wkracza do akcji ;) 


Wszystkie  ważne wiadomości staram się pisać  na chacie ! Np . jest tam napisane o tym rozdziale ;) 
Także wiedźcie to :* 

Tak jak widzicie  uzupełniłam zdjęcia ;) Jeśli znów bedę mieć problem z tymi zdjęciami to po prostu będę musiała przenieść bloga :/ Nwm może to ta strona jest jakoś ... pechowa ..... . 

Bardzo dzięuje wam za 1000 wyświetleń ! Jesteście najlepsi :* 

Rozdział dedykowany Gaduli , czyli wiernemu anonimkowi , ktry jest tutaj zawsze :* I większość komętuje :) 

~Pola~

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny rozdział. Fajnie że sibuna wraca do akcji. / madza

    OdpowiedzUsuń
  2. No Moja kochana, troszkę się rozpisze, bo ostatnio nie pisałam bo ciągle miałam sprawdziany ale teraz to naprawię.
    A więc;
    Strasznie się ciesz z tego że razem zatańczyli na balu i to z tym głupkiem, który nie wie co właśnie robi... Ooooo... Słodziak!
    Jak ona mogła go nie słuchać jak on do niej mówił tylko myślała o Sibunie.
    Amber już zaczęła z Peddie. Super! Na to czekałam i Sibuna powraca, Jej!
    No mam nadzieję, że nic poważnego nie będzie w Sibunie, i żeby mi tu nie narażali życia, to znaczy żeby pati nie narażała, bo wtedy nie będize Peddie! A ja chce Peddie<333
    Zajebiste rozdziały, jak zawsze, nie komentowałam, bo tak jak pisałam troche byłam zajęta nauką ale czytałam na fonie, a przez fon nie moge pisać.
    Coś jeszcze ci napisać a tak;
    Rozdziały:
    Zajebiste, super, fajne, niesamowite, niepowtarzalne.
    I dzięki za dedyk<333

    Gaduła;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejjj a więc rozdział świetny :) wiesz mam taki pomysł żebyś zrobiła zakładkę ''o mnie '' czyli informacje o Tobie żebyśmy lepiej Cię poznali :).awwięc czekam na rozdział który to już .
    .a tak 11 :3 czekam na peddie i sibune ale w większości na peddie :)) ale się cieszę że piszesz opowiadania o peddie bo jak już mówiłam mało jest teraz takich blogów jak by już wiele osób zapomiało o TDA :(( no ale jesteš ty więc mam nadzieję że napiszesz tu conajmiej 5 sezonów po 100 roździałów każdy :))... I co ny tu jeszcze hmm może byśmy (o ile masz).popisały ma facebooku :))) wymyślałam wiele pomysłów na rozdziały dla Alexis :)). Nie długo sama może założę bloga tylko o moim najulochaańszym zespole Big Time Rush tylko chyba w wakacje bo nie wiem jak was ale nas w tej. Szkole tak męczą a to sprawdzian a to kartkówka i jeszcze się na konkurs przygotowywuję :)).nom ale jak założę to już Cię zapraszam (wiem źle gramatycznie to napisałam) xd jestem dziwna heh nom i co by tu napisać skoro już piszę Emm nom może zacznę się jakoś podpisywać ee to niech będzie Domi no a więc //Domi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej
      Może rzeczywiście pomyśle o zakładce "o mnie " jednak potrzebowały chwilę na " skomponowane " jej .
      Cieszę się że są tu taki osoby jak ty <3

      Ha muszę przyznać że nie spodziewałam sie że ktoś miałby ochotę pisać coś że mną .
      Jednak chętnie na to przystanę
      I może wydaje mi się ale rzeczywiście Alexis miała opowiadania pisane z anonimkiem i przyznaje że były biste .
      Jeśli masz skype lub ewentualnie GG możemy się skontaktować .
      Skype mam na tel . Więc jestem cały czas <3
      Więc jeśli chciałbyś coś napisać to się umówimy . Podam ci wtedy e-mail ;)

      Pozdrawiam

      ~Pola~

      Usuń
    2. Skype'a nie mam ale mam gg to mój nr. 50301433 //Domi

      Usuń
    3. Ok . Zaproszę cię , może w poniedziałek spróbujemy coś napisać ? A zresztą zgadamy się ;)
      Pozdrawiam ,
      Pola

      Usuń
  4. Ja też chcę z tobą pogadać kochanna...
    Musisz mi o sobie opowiedzieć i wgl. chciałabym się z tobą zakolegować, tak jak z innymi osobami z blogów...
    Plossse <333
    Na GG? Jak byś chciała to masz - 50062156
    Twój wierny anonimek;
    Gaduła;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne <3
      Jutro cię zaproszę bo dzisiaj już jestem na telefonie
      Do usłyszenia
      Pola :*

      Usuń