wtorek, 1 kwietnia 2014

Rozdział 5 - A teraz pomóż mi wstać skunksie !

*Eddie*

Kiedy się obudziłem ze zdziwieniem stwierdziłem , że mój budzik nie zadzwonił . Przetarłem oczy i rozjrzałem się po pokoju . Nie było w nim już Fabiana . Zegarek wskazywał 6.30
Idealnie . Opadłem z powrotem na łóżko i zacząłem rozmyślać . W sumie Gaduła nie jest aż taka "straszna" jak się wydaje . Później zacząłem się zastanawiać dlaczego urządzają tutaj bal , a nie dyskotekę .... nie to że nie lubie imprez , ponieważ jestem tam gościem nr 1 , ale nie zaskoczyło by urządzić dyskotekę zamiast balu....









 Powoli podniosłem się z łóżka i stwierdziłem że jest już 7.00 . Wziąłem z szafy mundurek ( który swoją drogą był mi do niczego potrzebny ) i poszedłem do łazienki . Ogarnąłem się trochę , ubrałem i postawiłem włosy na żelu . Zza drzwi słyszałem głos Jerr'ego który stukał i gadał coś że się spóźni .
Postanowiłem zrobić sobie żart .
W momencie  w którym Jerome zamachnął się żeby znowu zapukać ( a raczej "dobijać się" ) otworzyłem drzwi , a Jerry poleciał przed siebie . Wtedy miałem ubaw .
-Miłej zabawy Jerry ! - powiedziałem i pośpiesznie wyszedłem zanim się podniósł .

 






Idąc przed siebie obejrzałem się do tyłu i nie zauważyłem , Patrici która własnie szła do jadalni .
-Auć
-Oj Sorkiiii , zapatrzyłem .
-Posłuchaj . Następnym razem kiedy na mnie wpadniesz NIE będzie tak wesoło . A teraz pomóż mi wstać skunksie !
Podałem jej rękę , a ona wydawała się rozbawiona całą sytuacją .
-Czemu się tak śmiejesz ? Przecież ty się nigdy nie śmiejesz !
- Bo cię nabrałam . Wcale na mnie nie wpadłeś tylko ja na ciebie !
- Jędza !
-Ej tylk mi tu bez takich - nagle spowrotem spowazniała już koło mnie przechodziła kiedy szepnęła za sobą cicho . - Skunks .....






Reszta śniadania minęła w miłym nastroju  . Alfie opowiadał mi o tym jaka to z Patrici kosmitka , a ja udawałem że się z tym zgadzam . Jak dobrze że niektórych rzeczy nie wie . . ..
Później słyszałem rozmowe dziewczyn
- Jak się ciesze że Sweet pozwolił nam urządzić ten bal ! - mówiła Amber
- No jasne , będzie super - przyłączyłą się Joy
-Oj no weście ! Jakieś tam głupie Bale ! - wtrąciła się Gaduła
- Patricio ! Nawet mi się nie stawiaj dzisiaj o 15.00 masz być u mnie !
Dziewczyna westchnęła . Te to mają trudne życie z tą Amber !











Jak wam się podobał ? W następnym balll !

Dodałam dla was kolejny specjalnie dzisiaj :* 
Tak jak prosiłam , proszę komętujcie i zareklamujcie :*
Pozdrawia

Paulaaa :*


NEXT ZA 3 KOMKI  

7 komentarzy:

  1. Ym.. Hej :3 Dopiero zauważyłam twojego bloga i cieszę się , że zareklamowałaś go u mnie :) Co by tu powiedziec.. Spodobał mi się i to bardzo. Na pewno będę częściej na niego zaglądac :) No to teraz muszę sobie pomarudzic. Przydałoby się głębsze zważanie na ortografię, interpunkcję i na ogólne brzmienie niektórych zdań , będzie wymagac to trochę pracy , ale warto. Będzie się wygodniej czytac i na pewno będziesz miec wiele więcej komentarzy , a także czytelników. Możesz też dodac jakieś wątki.. Tajemnicze , Sibuna ? Coś , żeby zaintrygowac i zaciekawic bardziej czytelników , aby jeszcze bardziej chcieli kolejnych rozdziałów :D Ja już z niecierpliwością czekam na next'a. Życzę dużo weny i czasu na pisanie dla nas ;**** Incredible◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło że ci się spodobał ^^
      Muszę przyznać , że masz racje co do ortografii , intepunkcji etc .
      Dalej uczę się pisać opowiadania , i wychodzi mi to nijak ...
      Ale staram się tego uczyć .
      Co do Sibuny , ona również wkroczy do moich opowiadań . Nwm tylko czy już teraz ;)

      Next jest już gotowy do dodania , ale raczej zrobię to jutro , ponieważ nie ma jeszcze 3 komków .....

      Chociaż kto wie

      Pozdrawiam

      Pola

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie http://thetruestoryofpatricia.blogspot.com/2014/03/nie-polubie-cie-jak-powiedziec-prosciej.html?showComment=1396451411443#c715695692369078426
    bardzo , bardzo czadowe
    i podoba mi się twój blog
    pozdro Crisi

    OdpowiedzUsuń
  3. No,no super!!!
    Co tam super- zajebisty!
    Ja tam nie za bardzo patrze na ortografie, moze dla tego za sama ja robie ale.
    Czrkam z njecierpliwoscia na nexta!!
    Dodaj szybciutko plisssss •_•

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!
    Super! No no Pati coraz milsza dla niego. Nie moge sie doczekac tego balu. Oby Eddie nie zrobil nic glupiego na nim. Tak jak to bylo na balu w serialu. Bo go zabije...
    czekam na nexta.
    Gaduła;*

    OdpowiedzUsuń